vrijdag 17 december 2010

Pas op met 'Ctrl P'!

Net een bijzondere blogervaring gehad. Bezig met een blogbericht wilde ik de tekst die ik tot nu toe had even uitprinten en drukte daarom de toetsencombinatie <Ctrl> P in. Meteen kreeg ik op het scherm de mededeling dat het bericht gepubliceerd was. Dat was nou even niet de bedoeling. Ik heb het bericht inmiddels weer verwijderd. Aan degenen die een abonnement op mijn blog hebben via bv. Google Reader zou ik willen vragen de tekst nog niet te lezen. De titel van het bericht is Earbetoan oan Jelke Bos. Ik ben van plan om de definitieve tekst het komend weekend te publiceren.

2 opmerkingen:

  1. Meteen na het publiceren van de onaffe tekst dacht ik er anders over, maar nadat ik het bericht had verwijderd en tot de conclusie was gekomen dat de tekst dan ook meteen echt helemaal voor de volle honderd procent is verwijderd, was ik toch weer blij Google Reader en met het feit dat sommige collega´s een abonnement op mijn blogberichten hebben. Met dank aan Andrys kon ik de tekst zo toch weer bemachtigen.

    BeantwoordenVerwijderen